piątek, 13 sierpnia 2010

The Best Of Michael Jackson - Jackson 5ive ZAIKS 536/98 [Magazyn Silesia/Giganty Rocka/1998]

Ta dziwna płyta trafiła do mnie kiedyś przez wielki przypadek. Istniał u mnie w mieście dawno temu taki sklep, gdzie sprzedawano praktycznie wszystko, od kaset MC, płyt CD, radia samochodowe czy gry na Pegasusa. Tam znalazłem tą płytę, pamiętam, że kosztowała jakieś naprawdę małe pieniądze, w porównaniu z normalnymi płytami sprzedawanymi wówczas w lokalnej księgarni. 

1. I Want You Back
2. I'll Be There
3. ABC
4. Never Can Say Goodbye
5. The Love You Save
6. Got To Be There
7. Mama's Pearl
8. Ain't No Sunshine
9. Rockin' Robin
10. Ben
11. Doctor My Eyes
12. Lookin' Through The Windows
13. Skywriter
14. Hallelujah Day
15. Happy 

Okładka, nadruk, cały wygląd wydawnictwa to szczyt tandety, zresztą....oceńcie sami. Wydało ją wydawnictwo Magazyn Silesia, w tzw. serii Giganty Rocka. Płyta pochodzi z 1998 roku, ma nawet hologram :D

Krążek ten jest u mnie tylko z sentymentu, gdyż jest to pierwsza moja płyta z utworami Jackson 5 :)


pseudo booklet:


CD:


The Best Of Michael Jackson
Jackson 5ive

Magazyn Silesia
"Giganty Rocka"

numer katalogowy: ZAIKS 536/98
upc: 5902138060084

matrix code: SM 008

Distributed by Magazyn Silesia 1998

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz