wtorek, 1 czerwca 2010

STVN WLSN NSRGNTS ^ RMXS [Kscope142]

NSRGNTS^RMXS
Stvn Wlsn


Są to całkiem udane remiksy, jednak zdradzają jak tworzona jest muzyka i co z nią można zrobić. Nagrywanie różnych dźwięków osobno pozwala na uzyskanie niemal dowolnej ilości "wersji" tego samego utworu. Niby fajnie, ale jednak wychodzi z tego wielka sztuczność.
Ale nie ma co narzekać, w końcu cała ta muzyka jest sztuczna...

Pudełko bez kantów - ładne, ale trudno wyjąć z tego płytę...

Wnetrze bardzo skromne... szkoda, że nie napisano nic o osobach, ktore dokonały remiksów.

Wersja na CD zawiera 6 ścieżek

Kscope142
802644514222

oznaczenia na płycie:
Kscope142
V61848
IFPI LD02

1 komentarz:

  1. Szukam i szukam, ale nigdzie nie widzę recenzji "Grace for Drowning". Będzie? Sam co nieco napisałem o tym albumie (jeszcze nie wydawnictwie) u mnie na blogu: http://muzykofil.blogspot.com/2011/10/premiera-steven-wilson-grace-for.html
    i miałem jeszcze opisać to wydawnictwo na BR, które potem zakupiłem. Jednak ciężko z czasem. Myślałem, że może Ty coś skroisz?

    OdpowiedzUsuń