wtorek, 28 kwietnia 2009

Druga kolekcja drugiego kolekcjonera: (7)

Michael Jackson:

Nie jestem bezkrytycznym miłośnikiem MJ, ale parę płyt mam, tak, by nie było że nie mam :)

MJ - Thriller:

Płyta z okazji 25 lecia wydania albumu.

Dwie płyty (CD + DVD) w ładnej i grubej książeczce (mało literek, dużo obrazków:).

Niestety płyta CD, to wg. standardu SONY/BMG płyta CCD (Copy Controlled Disc), Płyta, która chciała by zabrzmieć ładnie, ale z przyczyn technicznych nie może.

nt. tego wydania w poprzedniej wersji tego posta Abe rozpisał się, ale skasowało mi się i zapomniało zrobić kopię :(

MJ - Bad / Dangerous

Podwójne wydanie - dwie płyty w jednym pudełku kartonowym jak na skarpetki, żadnych opisów książeczek, tylko metka jak na majtkach.

Opakowanie, na którym rozpaczliwie napisano "wyzuć mnie, kup prawdziwe albumy.."

MJ - Blood on the dance floor

Singiel, na "Picture CD" + kilka remiksów

Płyta nagrana do połowy i do połowy pokryta odblaskiem... nigdy nie widziałem takiej...

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz