poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Michael Heatley: Michael Jackson - Życie Legendy 1958-2009 (Life Of Legend) [Amber 2009 ISBN: 978-83-241-3465-6]

W sobotę byłem odwiedzić swoją księgarnie i ku memu zdziwieniu natknąłem się na ten album. Michael Jackson - Życie Legendy 1958-2009. Książka w Polsce wydana przez wydawnictwo Amber. Pięknie wydany, kredowy papier, twarda okładka...więc skusiłem się.

Twarda okładka, lakierowana a na niej kredowa obwoluta, książka szyta, więc naprawdę jak za niecałe 50zł to bardzo starannie i estetycznie wydana pozycja.

Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009 okładkaMichael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009 okładka
Pierwsze dwie strony z albumu:

Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009
Spis treści:

Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009 spis treści
Zdjęcia wybranych kilku stron z albumu. Większość zdjęć naprawdę w super jakości, ogólnie dużo zdjęć, mało czytania. Książkę ogląda się przyjemnie i na pewno często będę do niej wracać...

Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009
Jedno z ostatnich zdjęć MJ z swoimi dziećmi ...

Michael Heatley Michael Jackson Życie Legendy 1958-2009
Michael Heatley
MICHAEL JACKSON: LIFE OF LEGEND/ŻYCIE LEGENDY
Compendium Publishing Limited

Wydawnictwo Polskie: Amber 2009
ISBN: 978-83-241-3465-6

1 komentarz:

  1. Witaj :) Na początku moc pozdrowień! Jakiś czas temu natknęłam się na Twojego bloga... nawet nie pamiętam jak... Podziwiam Twoją kolekcję :) Właśnie zamówiłam sobie na allegro ten album bo stwierdziłam że u mnie w księgarni droższy... A zawsze to zostanie parę groszy na inne pozycje które uzupełnią moją kolekcję :) Np ultimate collection którą ma mi koleś w sklepie muzycznym sprowadzić ;) A Ciebie chciałam się poradzić jeśli chodzi o kupno tej walizeczki z Dvd... pojawiają się różne rodzaje tej kolekcji i sama nie wiem co o tym myśleć... Czy warto? Czy się wstrzymać aż producenci zaczną oficjalnie nagrywać cyfrowo odnowione koncerty... już nie mówię o technologii blue ray ale o poczciwych dvd dobrej jakości ;) jakoś nie wiedziałam kogo zapytać... dopiero się odnajduję w środowisku fanów...tudzież kolekcjonerów;) byłam sobie fanem ale takim samodzielnym... ok kończę bo opowiem w 1 komentarzu historię życia hihi. Pozdrawiam i mam nadzieję na odpowiedź :) beata.kasek@gmail.com ... narazie nie chwalę się blogiem bo zapuszczony jak nieszczęście ;)

    OdpowiedzUsuń