sobota, 26 lutego 2011

Yamaha R-S300 & Yamaha BD-S667 & Jamo S606

Przyszedł w końcu czas na zmiany... zmiany sprzętowe. W końcu pozbyłem się mojego kina Panasonica, nie żebym miał coś do Panasonica, bo służył mi naprawdę długo, ale teraz nadszedł czas na coś całkiem innego.

Nie jest to może najwyższa półka jeśli chodzi o tego rodzaju sprzęt, ale dla mnie to i tak wielki przeskok.

A więc, przedstawiam Państwu:
amplituner Yamaha R-S300
odtwarzacz Bluray Yamaha BD-S667

 
 

Trochę więcej na temat tego sprzętu znaleźć można na stronie Audio Klan lub oficjalnej witrynie Yamaha (R-S300 / BD-S667)

A całość gra na głośnikach Duńskiej firmy Jamo, Jamo S606


Całość spisuje się bardzo dobrze, przynajmniej ja jestem zadowolony. Teraz poznaje niektóre płyty jeszcze raz, potrafią brzmieć całkiem inaczej ....

1 komentarz:

  1. ETO SUPER, ESTI PROSBA,MOZES LI PRECEPIT KARTINU, KAK TY PATKLIUCYL ETI SPEAKER'I K RECEIVIR'U

    OdpowiedzUsuń